Thema- en seizoensacties

Een thema- of seizoensactie is een manier om fietsen een extra ‘boost’ te geven. Afhankelijk van het doel en budget kan het gaan om een structurele of eenmalige actie. Zo organiseerde de provincie Overijssel in februari 2019 een Valentijnsactie waarbij twee romantische fietsritten werden verloot. Bijkomend voordeel van een fietsactie als dit, zijn de promotiemogelijkheden voor de lokale fietsenmaker of horecagelegenheid. Zo werken meerdere partijen samen om een thema- of seizoensactie mogelijk te maken.

Ook een thema- of seizoensactie uitvoeren?
Neem contact op met een van onze mobiliteitsmakelaars om te sparren of ideeën te toetsen. Een korte brainstorm kan al snel tot mooie ideeën leiden.

Ook iets voor u?

Persoongegevens



Over de organisatie



Valentijn_actie

Effecten

De Valentijnsactie wordt al twee jaar ingezet om fietsen op een ludieke manier te stimuleren. De actie trok beide jaren veel aandacht in de social media. Beide jaren werden zo’n 3.000 mensen met de actie bereikt.

Meedoen?
Willen uw werknemers meedoen aan deze Valentijnactie? Houd onze website rond Valentijnsdag dan goed in de gaten. Zodra de actie weer van start gaat kunt u via de website aanmelden.

Gerelateerde projecten

Menu